ניקוי מעטפת הבניין

ניקוי מעטפת הבניין היא עבודה רגישה הדורשת מקצועיות רבה. בין אם הניקוי מתבצע ע"י שיוף, מברשות, או לחץ מים, הצוות המיומן שלנו ידאג להיפטר מהלכלוך על המעטפת מבלי לפגוע בחיפויי השיש. עבודה לא נכונה יכולה לגרום לליקויים רבים במראה המעטפת. לכן חשוב לבחור במישהו בעל ניסיון כדי לחסוך פגמים כגון שריטות או כתמים על חיפויי השיש ולמנוע עבודה כפולה.

לקראת סיום הבנייה של בניין מגורים גבוה יש לבצע ניקוי יסודי של מעטפת הבניין על מנת להסיר שאריות אבק, דבקים, חומרי מילוי ואיטום וכדי לחזק אריחים רופפים. מלאכת הניקוי חשובה גם כדי להעניק מראה טבעי, בוהק ומרשים לבניין לפני אכלוסו או כדי לחדש את חזית הבניין הקיים. לבניינים נמוכים עד לגובה 4-5 קומות ניתן להכין קונסטרוקציה. הקונסטרוקציה מאפשרת לעובדים לפעול במהירות ולטפס בקלות בין הקומות. בנוסף הנחת הציוד והחומרים הנדרשים לעבודה. עם זאת, כאשר חברה מקצועית בתחום ניקוי קירות נדרשת לבצע פרויקט בבניין מגורים או בבניין משרדים גבוה יש לבצע את העבודה בעזרת צוות סנפלינג מקצועי או בעזרת פיגומים ייעודיים.

באמצעות שטיפה יסודית של הקירות החיצוניים ניתן לחדש את המראה של הקיר. במיוחד כאשר מחפים את הקירות החיצוניים באמצעות אריחי שיש ואבן. ניקוי והברקת אריחי שיש ואבן מעניקים את המראה היוקרתי לבניין. כמו כן, מאפשרים לדיירים העומדים לאכלס את המבנה ליהנות ממראה אלגנטי ומפואר וליהנות מאיכות חיים גבוהה. מעטפת הבניין היא כרטיס הביקור של הבניין, ומעטפת נקייה היא המפתח לסביבה נקייה ונעימה. במהלך עבודות התחזוקה בודקים האם יש אריחי שיש ואבן רופפים. במידה ויש מחזקים אותם למקום כדי להבטיח את שלומם של הדיירים ועוברי האורח.

עבודה נכונה

בחירת אופן הניקוי הוא בעל חשיבות עליונה, שכן נשאף לבצע בדרך המהירה ביותר, מבלי לפגוע בחיפויי האבן או השיש.

כיסוי מלא של המעטפת

חילוק נכון של העבודה על גבי פיגומים, גלישה בסנפלינג, במות הרמה וכו' היא חלק קריטי בניקיון המעטפת. גישה נכונה לחלקי המעטפת תחסוך זמן רב והוצאות מיותרות.

רמת גימור

אנחנו נדאג לבצע את העבודה ע"פ רמת הגימור הרצויה של הלקוח, ונשמח לייעץ על דרך הביצוע כדי להגיע לתוצאה הרצויה ביעילות.

פרויקטים אחרונים

פוסטים אחרונים

דילוג לתוכן